قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز

تمامی قوانین, مقررات و رویه های فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. به همین ترتیب کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خودشان می­باشند. در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز ایجاد شود، در همین صفحه منتشر شده و به آگاهی خواهد رسید.

فروشنده = فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی تکمیل کننده فرم سفارش خرید

  1. رعایت حریم شخصی

حریم شخصی‌ مشتریان برای ما ارزشمند است. اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره تماس و پست الکترونیکی در اختیار فروشنده قرار می­گیرد، تنها جهت فرستادن سریع و دقیق سفارش ها, حفظ ارتباط با شما، پاسخگویی و ارائه‌ اطلاعیه‎‌ها به شما عزیزان می­باشد. لذا اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه خواهد بود. همچنین مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می­‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به دیگران خودداری فرمایید.

  1. شرایط برگشت کالا یا سفارش

فقط در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را برگشت دهید. سفارش شما دوباره پردازش و به رایگان برایتان فرستاده میگردد. در صورت نیاز به تست میتوانید بسته های کوچک 50 گرمی محصولات را انتخاب نمایید. با توجه به خوراکی بودن محصولات, کالای خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

  1. ارتباطات

تمامی روشهای ارتباطی بین فروشگاه قارچ شیراز و مشتریان فقط با روش های مندرج در برگه “تماس با ما” می باشد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان قارچ معجزه یا شرکت قارچ شیراز، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشنده می باشد. در صورت دریافت چنین پیام هایی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@shirazgharch.ir اطلاع دهید.

  1. روش های پرداخت

  • پرداخت اینترنتی توسط درگاه های پرداخت امن با قبول کارت های عضو شبکه شتاب
  • پرداخت چک لزوما فقط چک های صیادی جهت سفارشات خاص.
  1. روش های ارسال

  • سفارشات دریافت شده توسط شرکت پست ایران به سراسر کشور فرستاده میشود. پس از تکمیل سفارش و فرستادن آن, شماره رهگیری پست به آگاهی مشتری میرسد. در صورت ارسال کالا با بهره از خدمات شرکت پست ایران، فروشنده مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد. همچنین هرگونه اختلال و تاخیر پس از تحویل جنس به پست و در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است. خریدار میتواند با داشتن کد رهگیری محموله پستی, وضعیت سفارشش را از نشانی زیر پیگیری نماید:

https://tracking.post.ir/

  • برای مشتریان ساکن شیراز, سفارشات توسط پیک فرستاده میگردد.
  1. تعهدات فروشنده

  • فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار بفرستد.
  • فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند.
  • فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است، هماهنگی های بعدی توسط فروشنده و خریدار انجام میپذیرد.
  1. تعهدات خریدار

  • خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.
  • خریدار موظف است پیش از تکمیل درخواست سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ثبت کند.
  • خریدار پس از تائید سفارش از طرف فروشنده و قرار گرفتن در وضعیت “ارسال شد” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.
  • خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال دوباره با خریدار خواهد بود.
  • برای سفارش هایی که توسط پیک فرستاده می­شوند، پیک متعهد به تحویل سفارش “صرفا” در محل در ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد. لذا خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند می بایست به در ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند.
  • در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط فروشنده (به وسیله پست یا پیک) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و فروشنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.
  1. محتوای مطالب

به کار گیری مطالب و محتویات “فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز” برای سایر پایگاه­های اینترنتی و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد, با ذکر منبع و نشانی پایگاه اینترنتی ما مجاز است. همچنین  اطلاعات موجود در “فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز” از منابع معتبر و مرتبط جمع آوری و در پایگاه اینترنتی قرار داده شده است. ممکن است اطلاعات، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در “سایت شرکت قارچ شیراز” در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. “فروشگاه اینترنتی قارچ شیراز” مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات پایگاه اینترنتی را به روز خواهد کرد.

در صورت داشتن هرگونه پرسشی درباره حقوق کاربران میتوانید با شماره تلفن و یا پست الکترونیک ما ارتباط برقرار کنید.